21/12


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA! <3


Vi får se hur vi firar lite senare :) meeeeenmen.. ska iväg till J senare och skotta snö sen så tror jag att jag inte vill ut nå mer idag.. jag var nämligen precis ute med Timo och det är svinkallt ute! Jag vet att det har varit mycket kallare men det gör ont!
Jag får sällskap av lillsyrran och hennes kille :)

Men senare på denna vecka kommer bli kul och detta händer:

23:e - Tjejmiddag hemma hos Berna och Sahar kommer hem från Schweiz!
24:e JUUUUL.. vill se hur glada alla blir av presenterna! JUSTE, kalle anka på tv!
25:e mys med familjen på morgonen med super god frukost!

Jag lääängtar! Ska bli super!
Ha en bra dag!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0