30/12

Hej på er :) hur har er dag varit? Känner ni er peppade för nyår?

Själv så var jag ju på stan och träffade lillsyrran och kusinerna. Det var kul att få träffa dem igen :) vi var runt i stan och så käkade vi. Är helt slut nu faktist.. vi var och gick runt ganska mycket idag och kallt var det! Detta måste göras om och då STANNAR NI KVAR HÄR ÖVER EN NATT SÅ NI SLIPPER TÄNKA PÅ TÅG :P

Imorrn så är det nyår och jag vet FORTFARANDE inte vart jag ska ta vägen. Eskilstuna känns är lockande men jag vet inte! Får se imorrn var det blir :) Hur firar ni imorrn?

Haha sorry för en dålig bild guys men det blev så :D tack för en rolig dag!



Ha en bra kväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: L

LLL

2010-12-31 @ 17:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0