HAPPY BDAY MOM!!! <3

Tjabaaa tjena hallåååå.. MAMMA FYLLER ÅR IDAG! <3 <3 <3 haha det blir ingen firande direkt... men presenter har hon fått iaf :D Alla har saker och göra idag men det blir nog mys ikväll när alla är hemma!
Jag ska iaf iväg och träffa familjen som jag förhoppningsvis ska få jobba hos :) sen så hem igen för att titta på Biggest loser. Haha alla i familjen tycker om programet och har följt hela säsongen!


WOOHUUU, mitt hår blir bara längre och längre!! :D LÖÖÖV IT! Blir inget klippande för min del på ett långt tag.. vill ha långt hår nu! Vad tycker ni?

Pusspuss sweeties ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Långt hår babe!! <3 V

2010-12-10 @ 12:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0