Just another day!

Halloooo i stugan :D
Har haft en mys dag idag med vänner nu på eftermiddan. Vi var och kollade runt i täby centrum och shoppade. Det blev bara windowshopping för mig idag =P Är pank! :( Menmen.. inget jag kan göra år det just nu.. måste dock försöka jobba mer nu!!! Blir galen när man se all rea just nu. Vi var inne på Timberland och skorna är på 50%! :O
Åt även där och fikade efter en stund så mys var det iaf :)
Imorrn måste jag nog förbi J:s hus och skotta snö igen och sen så måste det städas här hemma!
Btw snart är det nyår och jag vet fortfarande inte var jag vill vara.. kan inte bestämma mig.. PLUUUUS att jag inte lyckats hitta nån fin klänning :( de klänningar jag la upp på bloggen var antingen slut eller för stora i storleken. SHIIIEEET!
Hörs senare!
:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0