Mellandagsrea!

Halloj, måste bara säga att denna dag har varit en av de segaste för mig haha =P inte orkat gör ett piss.. men jag orkade gå runt lite i åkersberga centrum och hittade lite nya små saker. Jag bestämde mig även för att köra med rosenrot igen! Jag får se om jag bli piggare!

Har verkligen inte gjort nå kul idag.. bara varit ute med Timo och sen skypat med syrran som är i DC och inte NY hahaha.. lång historia kort så ställdes flyget till NY in pga snöstorm men de är i DC just nu och jag skypade med dem tidigare idag och de skulle in till DC för lite sightseeing och sen shopping! JAG VILL OCKSÅ ÅKA! Jag vet att jag varit där men det är sååå kul och mycket bra shopping!

Menmen, nu efter julen så har det bara varit lungt och mys här hemma.. inte gjort så mycket! Men igår så var jag hemma Sahar! Firade hennes bday och det blev som en liten surprise för hon visste inte att jag och Ferial skulle komma! Så när vi kom dit bestämde vi för att gömma oss i hennes rum och hoppa fram när hon kom hem.. det roliga var ju att vi förväntade oss en stark reaktion.. MEN NEEEJ, det var väl mer att hon sa "aha heeej, är ni här". Hahaha sööt du är babe.. jag vet att du var glad men du lät så rolig när du såg oss!

Imorrn kanske det blir en tur in till stan och kolla runt lite på rean :)


Här kommer lite bilder:

Hemma hos Sahar!


Köpte nya underkläder, svart enkel tröja, smycken, prickiga tights och pyjamas :) Allt från Lindex!




Ha en bra kväll sötaste läsare! Vi hörs senare!
PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0