Old pics!

Jag med mitt korta hår! Fick ryck och klippte denna frisyr några dagar innan jag tog studenten.. CRAAAZY.. jag hade super långt hår! Fatta inte hur jag vågade! :P
Timo som valp.. sov hela tiden! Och han var PYTTELITEN!
Mysiga och varma grilldagarna hemma hos J.. VILL HA SOMMAR! Hennes son William på bilden! SÖTASTE! :P
Shopping och mat i USA! Önskar att tiden kunde gå lite fortare.. för jag ska nog dit i Maj igen ;P Ska på bröllop!
USA resan med tjejerna! Älskar att detta inte var planerat och att vi bara spontant köpte biljetter dit! MÅSTE GÖRAS OM TJEJER OCH DENNA GÅNG TILL ETT VARMT LAND (eller andra sidan USA kanske?) <3
Så mycket minnen och är tacksam för alla de bilder jag har! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0