RED SHOE <3

Hej på er, tiden går fort och snart är det jul =D längtar för de är alltid så mysigt och maten är ju SÅÅÅ GOD! Har inte börjar julhandla ännu men de blir nog runt nästa vecka.. förhoppningsvis :) det blir ofta att jag gör det sista minuten!
Menmen idag är det tisdag och jag har varit ledig.. har inte gjort så mycket. Varit hemma med syster och mamma :D Imorrn så fyller mamma 58 år <3..WOOOHUU! Har försökt komma på vad vi ska göra men vi är inte riktigt säkra ännu.. väntar på lilla syster så vi kan planera ihop något.
Hmm, vad mer har hänt.... JUUUUSTE, jag var ju på arbetsintervju förra veckan och det gick super.. så nu har jag bokat en träff med familjen imorgon och efter det så bestäms det om jag ska få jobba med pojken eller ej! :)
Denna vecka är ganska lugn som vanligt haha.. vi har en del av släkten som kommer över på lördag sen på söndag jobbar jag på morgonen sen mot kvällen blir det LUCIA MOVIE NIGHT! Längtar :D undrar vilka filmer som spelas?

Ha en bra kväll!
pusspuss <3


PS vill verkligen ha dessa röda skor!!!! ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0