Back to KS

Hej, har precis kommit hem från karolinska och sitter och äter mitt nyttiga godis :P de var faktist ganska gott! Jag har på KS för att kolla upp ärret.. :( läker fortfarande inte som det ska och det blir min TREDJE kur med penicillin.. SUCK! Så nu ska jag bara ta de lungt hemma för vädret ute är inget roligt idag.. funderar fortfarande på vad jag ska ha till lunch.. köpte färdiga pannkakor med hallonsylt men ångra mig när jag kom hem så jag får se :)

Jahap, fredag idag. Vad händer ikväll? =P




Tagen imorse innan jag åkte- Jacka Juicy Couture Halsduk Abercrombie Crossbody DKNY Jeans Tiger Skor UGG(lånat av mamma) Under jackan hade jag bara enkelt svart linne från ginatricot och en militär grön kofta från Lindex :)

Hoppas ni har en bra dag :) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0