Black friday!


Har velat ha en röd jacka ganska länge sen så hittade jag denna söta på Forever21 när jag var i USA :D
Den finns även i svart med guldknappar!



Fan vad jag hade velat vara i USA just idag.. Black friday är dagen då de har massa stora reor överallt i butiker! Folk köar dagar innan hahaha.. och det roliga är att allt öppnar extremt tidigt just denna dag.. och då menar jag typ 6 på morgonen om inte tidigare. CRAAAZY! Har ni kollat in på Apple hemsidan, de har nämligen en dags rea! :)

Sen på måndag är det CYPER MONDAY! Håll koll online då! =P

Ha en bra dag! Kika in senare då har jag nog hunnit tagit bilder på mer skor i min samling!
-Puss på er-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0