???

Vet inte ens vad jag ska ha för rubrik.. sitter här hemma just nu och funderar på vad jag kan hitta på :P Önska att jag kunde få åka bort igen.. Vill åka till San Fransisco.. Min kusin flyttar dit idag med sin kille.. Så nu kan man åka och hälsa på när dom har kommit igång och hittat ett ställe att bo på..

Men iaf.. vad kan man göra idag? Har försökt att orka göra saker men har inte den energin just nu.. jag vill men orkar inte hahaha.. har planer för helgen iaf så inte hela veckan går till spillo. Jag ska hem till kära Vanina =D ska dit med de andra tjejerna, så de blir myspys och massa gossip. Längtar.. vi alla har inte setts tillsammans på länge! Så på lördag åker vi till Kallhäll för att hälsa på henne! <3

Juuuuuuste.. igår fick jag samtal av en J om jag kunde vara barnvakt en snabbis för hon och hennes man skulle på föräldrarmöte =) Så vi hade SÖTASTE William här en stund igår kväll.. såå roligt och se hur han blir äldre.. babblar som bara den och nu förstår man honom hahahah :P vill ni veta en sak.. jag längtar tills den dag jag får barn.. vill verkligen ha det!

Menmeeeen så såhär ser mina planer ut än så länge:

Fredag - läkarbesök för ärret
Lördag - Hälsa på Vanina
Söndag- ?

Vad gör ni i helgen?
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0