Freeziiing cooold!!

Fy vad kallt det var idag.. jag glömde mössan också :( gillar inte att frysa om öronen.. då fryser hela kroppen!
Men iaf.. var på KS idag igen för att kolla upp ärret.. min läkare som gjorde operationen säger att det ser bättre ut men det kommer att ta tid.. nu går det iaf åt rätt håll så jag slipper min 4:e penicillin kur! WOHUU! Så imorrn tänkte jag ringa till jobbet för att ta min sista intro så jag kan köra igång med jobbet nu och tjäna pengar!

Efter KS så åkte jag direkt hem.. tänkte att jag skulle förbi Petite France och köpa lite macaroons men neeeej jag frös arslet av mig så det blev inget.. och inte bara kyla det blåste så mycket att jag flög med vinden.. allvarligt talat! För er som inte varit där ännu så är det ett franskt cafe med goda bakelser.. nackdelen med stället är att de är lite undangömt och ganska litet men åk dit och köp med hem istället :P

Vill verkligen ha!!!! Såg avsnittet på Gossip Girls då blair ligger och vräker i sig dom och jag blev så himla sugen! Imorrn kanske? =P


Ha en bra kväll u guys!
XOXO
Louella ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! De ser jättegoda ut, men vart ligger affären man kan köpa dem?

2010-11-24 @ 19:27:49
URL: http://theonewithdreams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0