Godkväll!

Hej på er alla, har haft en en bra första dag på mitt nya jobb :) för er som inte vet så jobbar jag på ett äldreboende här i åkersberga. Jag sökte detta jobb för att jag vill ha nära hem och slippa alla förseningar med tåg och bussar nu under vintern. Så nu har jag bara ca 10min promenad till jobbet! =D Jag har inte gjort så mycket mer idag.. vaknade ganska sent pga att jag hade feber under natten och mådde bajs.. men det är lite bättre idag.. känner mig fortfarande tung i huvudet men jag klarar mig!

Menmen, sitter och tittar på desperate housewifes nu och ska snart gå och lägga mig för imorrn börjar jag 7.30!

Hoppas ni har haft en bra dag i detta tråkiga slask väder!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Bernard

Kry på dig ville jag säga :) hadetbäst och hälsa !

2010-11-10 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0