Lördag :)

Hej söööta, hur mår ni? Jag är betydligt piggare idag och ikväll ska vi iväg till Vani! Wohuu!! När jag vaknade imorse så tog jag Timo ut och jag trodde det skulle bara bra snö men det är slask snö så blääääääääh! Men skitsamma, jag är piggare idag iaf! Så ska iväg nu på eftermiddan och sen förbi stan en snabbis och sen vidare till Vani!
Vad har ni för roliga planer idag?

Igår kväll så satt jag, mina systrar och mamma och spelade monopol. Sophie köpte ett annorlunda monopol där man använder sig av kreditkort istället för pengar.. skit kul! Tråkigt nog så förlorade jag alla mina pengar och Sophie vann hela spelet.. haha better luck next time!

Men en sak måste jag berätta innan jag glömmer!!!

Tänkte att man skulle försöka samla ihop ett gäng under LUCIA MOVIE NIGHT! Ni vet då de spelar 3 nya filmer på SF under en natt! Jag och systrana pratade om det igår.. och i år vill jag verkligen gå! VEM ÄR PÅ? =D


Bilder från igår:




Haha Timo ville också vara med så han fick ligga på en filt.. han somnade efter en stund.. var inte så kul o titta på oss spela =P


Mitt kreditkort


Min spelpjäs - en segway =P





Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0