Måndag 8/11

Godmorgon godmorgon!
Jag som trodde att jag skulle vara helt utvilad idag eftersom jag var så trött igår vaknar med lite ont i halsen och jag tror att jag även har feber :( suck! Jag mår inge bra alls.. har precis tagit en alvedon och väntar en stund nu för att jag känner mig för svag att göra frukost.

Men iaf, så nu i helgen har jag inte kunnat lägga upp något för vi har haft gäster över. Min guddotter och hennes familj var här! De kom på lördag och sen så var det massa lek och massa godmat mamma laga till oss. Vi såg även filmen RED. På söndagen när vi alla hade vaknat upp och var klara så åkte vi in till stan för att äta på Vapianos :) super gott!

Så nu idag ska jag vila upp mig för imorrn har jag intro på det nya jobbet!



Claudia(guddotter) med mig ute och går med Timo!



Sötaste toto.. haha vi klippte en gammal tshirt för att den skulle passa honom någolunda!




Pusspuss
Louella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0