Sko lådor!

Tja, tänkte visa er var jag förvarar mina skor :) så här kommer lite bilder som jag tog idag.





Dessa söta rosa lådor samlar jag på mig varje gång jag åker till USA.. de kommer från victorias secret.. de är presentlådor men jag har dem som sko lådor till mina pumps, stövletter och platta skor :) Jag tycker det ser mycket finare ut när de ser likadana ut.. det tråkiga är att jag har 3 typer av sko lådor men det är skitsamma för alla är ändå rosa! Har lyckats samla på en del nu men har inte bytt ut alla än.. :) en annan anledning till varför jag ville ha dem i dessa lådor är för att många av skorna jag har ligger i sovrummet.. det ser mycket trevligare ut än att ha massa olika lådor OCH det finns ingen plats hemma hahaha =) Tar väl hand om mina fina skor och som ni ser så ÄÄÄÄLSKAR jag skor!

När jag var i NY så var jag förbi BARNEYS NEWYORK och tittade på alla de fina skor som de har :( aldrig vill jag åka dit igen utan att ha tillräckligt med pengar till att köpa ett av mina dröm skor.. de hade louboutin, miu miu, prada, chanel, YSL, manolo blahnik! ALLA DE KÄNDA SKO MÄRKEN DU KAN TÄNKA DIG! Fyfaaan va fina men DYYYRA! Fick bara titta och ta lite på skorna sen så gick vi vidare.. shit vad deppig man blev hahahaha.

Jag lägger upp sko bilder senare men än så länge så får ni dessa lådor att titta på :D
XOXO Louella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0