Tomas Sabo!

Hej söta, hur mår ni idag? Själv så mår jag super. Var uppe tidigare än vanligt så jag och Timo var ute och shoppade till honom! Det blev en ny svart vinterjacka till honom. Kan ta en bild senare så får ni se hur han ser ut. Förresten så var jag och kollade efter en pulka igår men hittade ingen som jag ville ha :( får spana vidare! Idag så händer det inte så mycket mer än att jag snart får besök av söta William och hans mamma.
IMORGON så börjar jag ÄNTLIGEN JOBBA!! Wohuuu hahaha.. ja, jag saknar att jobba! Det är inge kul att vara ledig när man inte kan hitta på något kul och nu så har jag fått nog! Ärret är bra nog för att jag ska jobba så jag hoppas verkligen att det håller i sig! Förresten, håll tummarna för mig för jag har nämligen sökt jobb som USK på DS! I HOPE I GET IT!!
HA EN BRA DAG!
PUSSPUSSPUSS <3

Har på mig dessa söta silver örhängen från Tomas Sabo och sen hängt på 2 olika charms! Samlar även skor i mini form =D
Röd pump
Diamant ring ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0