Söndag 21/11

Tjaba, vaknade väldigt seg pågrund av mycket vindrickande igår men var inte bakis :P hahaha.. hade kul igår och det var kul att vi tjejer träffades :) Men när jag vaknade imorse och var inne på facebook så hade Sahar skrivit till mig =D blev så glad för jag har inte hört från henne på så länge! Brevet var långt och så många frågor men det var kul o läsa och mitt svar tillbaka till henne var lika långt.. haha man passar på att skriva allt man kan. Jag hoppas verkligen hon kommer hem nu i december.. menmen.. får se!

Just nu så sitter jag bara hemma och ska snart kolla på en ny serie "Running Russel Simmons". Jag har sett 2 avsnitt än så länge och den verkar helt ok. Följer även Gossip girls och 90210. :)

Ha en bra kväll allesammans!
PUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0