31/10 SÖNDAG

Ni har inte glömt att vrida tillbaka klockan va? :) Har inte mycket planerat för idag förutom att försöka vila.. mitt dumma ärr läker inte som det ska :( det blir ingen intro för mig imorrn för jag kan inte röra armarna allt för mycket eller göra nå tunga lyft.. för er som inte vet vad jag har gjort så opererade jag bort ett växande ärr för att få det att sluta växa.. så nu har jag ett nytt ärr men tar lång tid för den att läka. De skulle ta upp till 6 mån innan jag ser hur resultatet blir.

Ska iväg om en stund för att lämna av saker till en vän som jag köpte i usa!


Ett av mina köp i newyork.. plånbok från DKNY för 75 dollar!



Puss Louella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0