MAAAAAAT <3



Jag älskar att prova nya saker och i USA så har det så mycket roligare mat att välja mellan. Jag åt så mycket och prövade på en massa nya saker! Jag är en godisgris.. älskar söt (speciellt choklad) Bilden på glowing balls va så rolig pga av namnet men jag ville prova för att det var cocos på.. jag älskar cocos! YUMMI! Hahahaha.. så här kommer massa bilder på bara mat =P











Ett måste att göra när man åker till DC är att åka förbi GEORGETOWN CUPCAKES! Det var MYCKET mer än jag förväntade mig och det var så jävla gott!! Jag råkade förstöra en cupcake som ni ser på bilden men jag LOVAR att man inte blir besviken på hur de smakar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0