Shopaholic! ;P

Hallo pa er, har haft det super hittills.. har shoppat en del och har en del kvar att kopa.. =) Blir galen av allt jag vill ha har.. om jag bara hade oandligt med pengar! GAAAAAAHH going crazy here but im having fun..har provat en massa god mat och ska prova en massa mer.. har fortfarande inte varit pa RED LOBSTER nagongang men ska definitivt gora det den har gangen! Menmen, det ar nu bestamt att jag ska ivag till NYC pa mandag. Har ni nagra bra tips pa vart ska jag gora nar jag ar dar?

Bilder pa saker jag kopt:



Ringar jag kopt pa Forever21.. de ar super billiga.. de ligger mellan 4-10 dollar!



Lappglans fran Bath and Body Works! Luktar och smakar sa himla gott!

Visar allt annat lite senare.. har inte tagit bilder pa kladerna jag kopt annu! =)


Kommentarer
Postat av: sophie

vart e bilderna du hade tagit dåååå?? vi väntar fortfarande

2010-10-24 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0