12/4 <3



Godmorgon :) Vaknade inte för så länge sen.. känns skönt att få sova ut lite! Jag jobbar kväll idag så därför kunde jag det.. menmen.. jag vaknade av att jag fick ett samtal och har nu bokat in en intervju för att kanske få jobba på Danderyds sjukhus nu i sommar! Jag hoppas :) Vore sjukt kul!
Sorry för den sega uppdateringen på senaste men jag har varit rätt så trött! Igår så jobbade jag ju morgon sen efter cyklade jag hem direkt och chillade en stund sen så var jag och Sophie ute med Timo för att få lite sol.. SÅ SKÖÖÖNT! Vi stannade till en stund för att värma upp oss och sen gick vi vidare till centrum och så köpte syrran en hel sån där GB glass låda med massa glassar i :D YUMMI!
NU blir det en promenad med Timo sen så ska jag äta frukost!
Ha en bra dag sötaste!
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0