18/4 --> 16 dagar kvar!

Hallo söta :D Hur har ni haft det idag? Själv så har man tagit det lungt hemma och haft besök från J sedan har jag varit ute en del i solen :) Kom precis hem från en promenad med tjejerna nu.. det var lite kallt nu på kvällen men skönt var det iaf!

Jag och Timo ute i solen tidigare idag! Passade på och solade lite.

Jag fick hemma denna benvita klänningen idag från H&M och den ska jag ha på mig på bröllopet jag ska på den 4:e maj! Skorna är fortfarande oklart men jag har ett par här hemma som passar till mig vill jätte gärna ha ett par nya :D får se vad jag hittar när jag är framme i DC!
Målade även naglarna i denna enkla beiga färgen.. ME LIKE :D
Nu blir det ett avsnitt av "Kourtney and Kim take NewYork". En realityserie om Kardashian systrarna :)
Ha en bra kväll!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0