H&M i berga

Halloj, hur mår ni? Hoppas ni är ute och njuter av den underbara solen idag :D var så skönt att inte behöva ha på sig nå tjocka lager med kläder och solen värmde verkligen!
Nu på morgonen så gick jag och lillsyrran på H&M öppningen här i centrum.. de första 100 fick presentkort på 200kr :) haha perfekt för mig som typ är pank. Tyvärr så hittade jag inget roligt och var lite besviken på utbudet av Concious Collection. De hade inte allt och plaggen jag provade satt tyvärr inget bra! Det jag hittade var 2 söta skärp som kan vara bra att ha för att piffa upp lite mer!
Ikväll så hoppas jag att det blir någon rolig film :)
Hörs mer sen söta!
PUSS

Kommentarer
Postat av: B

tack darling! Vad händer idag då?? :D

2011-04-15 @ 14:06:42
URL: http://bernadettep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0