Högskoleprovet!

Halloooj, är nu hemma efter en lång dag på tibble för att göra högskoleprovet! Det kändes sådär efter att jag hade gjort det :S jag svarade på allt men jag vet inte! Jag får se hur de gick sen :) menmen nu har jag iaf prövat på det och vet hur det ser ut! Är helt slut för jag bara fick ett par timmars sömn och jag var redan uppe 6 imorse! Nu ikväll så blir det middag hemma hos min vän Alexandra som fyllde år igår! Så myspys blir det ikväll sen så imorgon bitti kommer jag vara uppe igen för då jobbar jag!
BUSY BUSY WEEKEND! ;P
Pssst.. de kanske blir ett nytt roligt köp för mig imorgon eller på måndag! Vad det blir säger jag inte förens jag har gjort det :) ingen big deal men det ska bli kul om jag skaffar en :P hahaha
Hörs mer sen!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0