Iphone upgrade!

Hej allihopa :) Sorry för den sega uppdateringen men jag har helt enkelt inte haft ork! Men nu är det en ny vecka och denna vecka så ska jag, syrran och 2 tjejkompisar träna som bara den på SATS :P vi har nämligen fått en veckas gratis träning av syrran och nu ska vi köra på! Så imorgon blir det zumba och sen så onsdag blir det dubbelpass med combat och sen zumba! WOOHUUU :D Nu jävlar ska jag komma igång! Jag fick även ett mess om att jag nu är anmäld plus många fler till Vårruset så nu är det bara att få igång konditionen!
MEN HALLÅ.. det jag ville vänta med att säga tills jag köpt den var att jag nu har Iphone 4 istället för Iphone 3G! Jag är super duper nöjd.. orkar inte vänta tills de kommer någon vit version så det blev den svarta och ett enkelt svart skydd till :) Mamsen och lillsyrran har även skaffat 4:an nu :D Iphone family!

Hörs mer imorgon!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0