Lovely day!

MYYYYS SÄGER JAG BARA! Det är så himla härligt väder och till middag så ska vi grilla igen! WOHUUU ;P Efter mitt korta jobb pass på morgonen så möte jag upp lillsyrran och hennes kille för att titta runt lite.. sen så kom mamsen och då handla vi massa gott som ska grillas senare! Nu marineras allt :D Sen efter det så drog vi alla ut till fårhagen här i berna för att Timo ska kunna springa runt och det VAR SÅ HIMLA SKÖNT OCH BARA SITTA DÄR I SOLEN! Jag har VERKLIGEN saknat värmen!
Hoppas ni haft en skön dag!
Hörs mer sen!
PUSSPUSSS
Jag gjorde ett par försök med att stå på händerna men resultatet ser ni på bilden.. det gick tyvärr inte så bra hahaha.. snacka om dålig balans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0