MOJITO <3

Godmorgon godmorgon! Idag blir det ut i det fina vädret igen.. jag hänger med lilsyrran och Timo till hennes pojkväns syrra som har påskmiddag ikväll! MYS :D btw.. glömt att tala om att jag har påsklov denna vecka hahah.. därför vill jag passa på att göra så mycket som möjligt! Inte för att det har hindrat mig att inte göra något de andra dagarna men det känns bättre när man vet att det är lov ;P
Har även börjar gräva lite djupare om vad jag ska hitta på för nytt när jag är i DC.. det finns så grymt MYCKET men för lite tid. De första 4 dagarna ska spenderas men vänner och fira 2 födelsedagar( Min och min vän Octavian), rehearsal dinner(låter fel när jag översätter eller vad heter det på svenska?) och bröllopet. Men det ska hinnas med mycket mer än det! Jag vill prova på massa nya restauranger när jag är där! Hittade "Dean and Deluca" och "Cuba Libre" som jag jätte gärna vill till och jag hoppas vi har tid att göra det :) Jag vill till de här platserna för att ena har varit med på Oprah(hahahaha jag vet men jag vill!!) och det andra sägs ha det bästa Mojitos i DC!
Ha en underbar dag fina läsare!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0