Windy day!

Hallooj, hur har er dag varit? Själv så har man haft det ganska lungt :) har hunnit med en del iaf! Men shiieet va det blåste på idag.. man flög ju med vinden typ :P och snacka om pollen chock! Jag nös ju arslet av mig hela tiden.. de tog aldrig slut hahahaha.. dags för pollen medicin!! Menmen..vi prövade ju på Combat idag på Sats och det var varken min eller Ferial´s grejj.. det var ganska svårt :P det var så pinsamt för jag såg helt lost ut och gjorde fel hela tiden hahaha.. det slutade med att vi var med i cirka 20min och var typ helt oseriösa för att vi knappt hängde med och garva åt oss själva! Så vi bestämde oss för att lämna passet och köra på maskinerna istället! Så medan syrran var kvar med hennes vän så körde vi på löpbandet!
Efter det så var det raka vägen hem för vi alla var helt slut :)
Ehm jaa.. brudarna på bilden var ju jätte villiga på att vara med på bild så denna vart det :P haha skoja men det vart så när jag började ta bilder.. försökte ta lite i smyg men de gick inte så bra hahaha!

Imorgon så blir det skola och sen ett spinning pass igen :D

Hörs imorgon! GODNATT SÖTA!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0