31/8

Halloj!

Shiiiit vad denna månad bara har rullat i väg.. helt sjukt.. tråkigt att det inte är lika varmt längre men man kan alltid hoppas :P men iaf.. jag och mamma var in till stan för att kolla runt lite och då hittade jag lite kul! Jag köpte en case till min Ipad från DKNY :D det var svårt att välja för de hade fått in i flera färger och material! Sen så var vi även förbi och kollade på vinterjackor och jag har hittat en men den är så sjuuuuukt dyr! 8000kr för den jackan men jag är fast för den och ÄÄÄÄLSKAAR pälsen..hahaha.. får se hur det blir! Btw så har jag en hel del nytt i garberoben som jag inte har hunnit visa er.. ska försöka ta lite bilder idag och lägga upp dem!
Min fina svart Ipad case :)
Här är jackan från PARAJUMPERS som jag vill ha fast i en ljus militärgrön färg:
Det är så jäkla mycket jag vill göra just nu och ett av dem är att RESA! Jag får ångest av att jag bara har varit hemma i Sverige under sommaren. Jag vill verkligen bort och just nu så står det mellan två resor i september! Jag har ännu inte bestämt mig för vilken jag ska göra men det beslutet görs senast denna vecka! ;P Någon som vill med och resa?




HÖRS MER SEN!
PUSSS <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Passar iPaden med smartcover ?

2011-09-01 @ 18:58:30
Postat av: Anonym

Kom till mig babe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! // Vani

2011-09-05 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0