Bilder

Hej söta ni, har tyvärr inte haft ork att uppdatera min blogg men nu så tänkte jag att jag skulle passa på att lägga upp bilder som jag inte har haft ork till innan :)
Min prins fick duscha och klippa sig igår :P Han ser så ful och liten ut när han är alldeles blöt men fint vart det efter... han blev alldeles fluffig och fin :D
Soph hemma hos Malin och Bernard.. de hade två riktigt mysiga och fina katter.. synd att man är allergisk :P Btw jag ska försöka hitta jobb och lägenhet därborta.. får se hur det går :D
Vi fick besök av våra kusiner från Eskilstuna. Ha de mys här hemma och drack en massa.. innan det så var vi på stan för att käka och kolla runt! Nästa dag så blev det kryssning och shiieeet vad bakis jag var. De vart lite för mycket för vissa hahahah ;-p Men vi hade sjukt kul!
Från ingenstans så brakade en av stolarna som charlie satt på och han åkte ner.. alltså den delen man sitter på (tyget) gick sönder så han ramlade igenom men stjärten.. vi doog av garv :P
Nu till middag så blev det thaimat :) ingen här hemma orkade laga mat! Sjukt gott! :) Tidigare idag så var jag och träffade två tjejkompisar och vi köpte med oss en massa gott och satte oss på en brygga vid vattnet och chillade bara! Så jävla skönt med värmen.. jag försöker få färg men de är typ omöjligt! Jag är lite brunn men inte tillräckligt.. har fortfarande vita lår hahaha!
MEEENMEEEN.. ikväll ska jag iväg och träffa tjejerna igen!

Hörs mer sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0