Goodnight and sweetdreams!

Hej, ville bara lägga in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig :-) shoppingen igår gick super. Jag köpte ett par svart byxor med högmidja och sen en svart kavaj. Kavajen passar dock inte till byxorna men det löser sig nog! Vet inte om jag ska försöka hinna och byta den innan söndagen.. Får se hur det blir imorgon.
Men iaf.. Igår kväll träffade jag tjejerna och satt vid bryggan i berga centrum.. mys som vanligt och massa prat!
Idag kom jag upp riktigt sent.. Tog en rejäl sovmorgon innan mitt kvällspass haha.. jobbet gick bra och i morgon bitti så börjar jag 7 :-( usch.. Gillar verkligen inte att vara uppe så tidigt!
Näää nu ska jag sooovaaaa! GODNATT!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0