Super lazy day!

Hallo, idag har jag gjort absolut ingenting förutom att sitta hemma. Jag har en riktig lat dag!! Vaknade till lunch och tog ut hunden sen så har jag legat på soffan och tittat på serier och en film :P efter det så somnade jag om och vaknade strax innan 16 för att ta Timo på en långpromenad! Det känns skönt att man kan ha såna här dagar men fy vad lat jag är hahaha!
Menmen.. är på jakt efter en ny klänning eller kjol till Lora och Malik´s bday party :) Jag beställde hem en från Nelly men jag ska skicka tillbaka den för jag blev så besviken på tyget. Vill förbi Hollister som nyligen har öppnat i Täby Centrum :) såg att de hade en del söta toppar som jag vill ha!
Hörs mer sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0