Timo <3

Tjaaaba, hur mår ni? Själv så mår jag väl helt ok.. det är fortfarande jobbigt och beslutet jag tog gör fortfarande ont!
Menmen.. nog med det :-p jobbade ett morgonpass idag som var rätt så tuff pågrund av ganska mycket arbete och pågrund av värmen! De är inge kul att jobba inomhus i detta fina vädret! Efter så fick jag samtal av tjejerna som kom och hämtade upp mig efter jobbet.. så det vart en snabb sväng hem till mig för att jag behövde byta om sen så åkte vi vidare till bryggan och sola en stund :) Hengameh har fått sin bil nu :D Mysmysmys!
Sen när jag kom hem fick jag tråkiga nyheter. Märkte att Timo inte var sig själv.. han kom inte ens och hälsade på mig, så när jag väl hade kommit in så letade jag upp honom.. han gömde sig hos pappa.. tog honom och sen ville pussa på honom och då gnällde han.. stackarn har haft problem med sin lilla tass ett tag och jag såg att det hade svullnat till rätt så mycket så jag ringde upp till veterinären som sa att jag måste in imorgon för att han måste ta bort en klo som kan sitta löst. Så de ska dra bort hela klon :( min prins ska få sövas ner och grejjer.. BLÄÄÄÄÄ!
Så imorgon bitti så ska jag jobba 1,5 timme sen iväg med Timo till veterinären! Jag hoppas att de går bra!

Hörs mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0