-1°c

-1°c ute men det känns ännu kallare! Det är ju skönt med solen och jag har precis kommit hem från en kort promenad till kanalen här i berga. Jag, syrran och Timo var och matade ankorna. OMG vad feta de är :P Syrran sa att de är en gubbe som kommer och matar dem med bröd från en mataffär. Alltså bröd som de inte säljer får denna gubbe och sen så ger han allt till ankorna :D

På bilden är det endast 1/4 av alla ankor som finns. De är sjukt många :P

Idag är det plugg och skola. I KNOW.. har inget liv just nu.. men så är det.. vill verkligen göra bra av mig och få det klart så att jag sedan ska kunna söka vidare. Är det någon som ska göra högskoleprovet förresten? Jag ska göra den nu den 2:a april :) det blir min första gång!
Nu när jag ändå nämner skola så är det Rekryteringbazaren nu på fredag och lördag! Där har man möljighet att träffa olika företag som söker folk och man har även möjlighet att tala direkt med arbetsgivaren! Jag vet inte om jag ska dit än.. måste snygga till mitt CV och så först :) menmen.. får se! Klicka på bilden nedan så kan ni själva kika in på vad som händer då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0