B på besök

Hallooo, måste först säga att jag är GRYYYMT mätt.. har ätit så mycket gott idag!! Vi åt rester från igår sen så köpte jag korv med bröd.. hahaha hade ingen aning om vad jag skulle handla så det blev korv och sen godis :) Vi bakade även mini blåbärs pajer.. SUPER GOTT!!

Så idag blev det en tjejdag med massa prat och käk!

Bilder säger mer så varsågod:
Senare mot kvällen så vart alla nog lite sega :P eller väldigt mätta! :)

Under eftermiddan bestämde vi att göra en makeover på lillsyrran och Jj. Jag gjorde makeovern på Jj och hennes önskemål var väldigt solbrun med stora läppar.. HAHAHAHAHAHAHHA
På denna bild hade jag precis börjat med solpudret hahahahahha!!

HAHAHHAHA FAIL.. men vad tycks? hahahahahahha :P Sorry jag lyckades inte vända på bilden. har inte bild på lillsyrran men Berna har det :) Sätt upp en bild på henne babe ;P

Over all så har denna dag varit hur kul som helst :) När tjejerna åkte hem så blev det lite plugg men jag gav snabbt upp.. är alldeles för trött nu för att plugga matte!

Hoppas ni har haft en bra dag även om det varit tråkigt väder idag!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0