En dag på stan! :)

Sitter hemma nu och tittar på filmen "Faster" :)



Hade kul på stan :) vi var runt och tittade på kläder och sen så bytte jag storlek på en kofta jag fick av mamma. Visar bild på den senare. Sen så visste vi inte vart vi skulle fika eftersom vi hade med oss Timo så det blev en fika inne på NK! Har ni några tips på vart man kan fika och ha med sig hund in?

Vi var även förbi Nespresso och så köpte Soph mer kaffekapslar.. de går åt fort här hemma :P

Här är en bild på mig och Timo..vi promenerade runt kungsträdgården.. och kallt var det hahaha.. jag tog en tunnare jacka(SAND) för det brukar alltid bli så varmt när man är in och ut i butiker med en tjock jacka!


Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: fashionablypetite

åååhhh sötnos, han lyfter på lilla tassen... är nog lite osäker.. fin bild annars!

2011-02-06 @ 06:52:03
URL: http://fashionablypetite

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0