FINALLY OVER!

ÄR SÅÅ GLAD ATT DENNA VECKA SNART ÄR ÖVER.. det har varit så jobbigt med proven men nu har jag gjort båda och hoppas på det bästa :) Nu i helgen blir det massa kul.. först på lördag så blir det Tom Tits Experiment.. ska bli så kul! Sen så på söndag är det fullt hus med brudar här hemma som ska klippa sig. Det är nämligen en vän som kommer över för att klippa oss alla här hemma! Jag står först i kön för sen på eftermiddan så ska jag jobba ett kvällspass :)
Hoppas att nästa vecka blir roligare än denna vecka.. jag har sportlov då förresten :)


Ikväll blir det mys här hemma :)
Så vi hörs mer senare!
PUSS <3

Bjuder på bilder vi tog igår ;P hahahahah





Kommentarer
Postat av: A

Allt du FUL!!!! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN

2011-02-25 @ 23:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0