Massa fynd!

Det började med att jag inte kunde koncentrera med att plugga så jag bestämde mig för att kolla vad som fanns i flyttlådorna vi har i vårt förråd här hemma. Vart lite sugen på grund av det jag hittade i mammas garderob :) Sen efter 3 lådor så stod vi alla och kolla runt på alla dessa kläder som var gömda.. hahaha.. hittade en del och en massa nya idéer för mig att pyssla med :)
Här är bilder under den tiden vi alla stod och provade på massa gamla kläder :)

Jag provade på pappas gamla jeans :) han kämpade i bakgrunden och kunde inte fatta att han gått upp så mycket i vikt :P

Hahaha kolla på pappa i bakgrunden :P han försökte verkligen!
Jag trodde först att detta var gamla dockkläder men mamma sa sen att det var våra gamla bebis kläder! Dom är ju hur söta och tiny som helst :)
Hittade mina gamla kanin öron från när jag var yngre då vi uppträde när jag gick på balett.. jag kanske var runt 4-5 år!
Slitna hög midje shorts :D
Mammas gamla lång kjolar som jag ska sy om :) hon hade hur många som helst i storlek 36 men dessa fastnade jag för för att de satt högre upp i midjan och kommer se super söta ut när jag kortat till dem!

Ett enkelt vitt linne från armani :P
HÖRS MER IMORGON!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Lanah

Jättesnygga shorts du har på dig!

2011-02-11 @ 10:00:48
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0