Söndag 20/2

Hallo, vaknade så sent idag men jag sov så gott :) Vaknade av att min lillsyrra hade gjort pannkakor.. doften fick mig att vakna till.. hahahah I LOVE FOOD! Jag var verkligen helt slut! Tog en lång promenad med Timo för att hämta upp lite saker hos J och trodde jag skulle piggna till av solen men nu när jag är hemma så är jag helt slut igen.. haha vill så gärna sova igen men ska försöka hålla mig uppe så gott jag kan!

Kommande veckan så händer det en massa.. både bra och tråkigt!

Måndag: Matte lektion och plugga till proven
Tisdag: Plugga til proven
Onsdag Matte prov!
Torsdag: SPA med mamma
Fredag: Naturkunskaps prov
Lördag: Ska på Tomtits Experiment med syrrorna och våra kusiner!
Söndag: Klippa håret! :)

Jag ska nog försöka klämma in träning under mån,ond och fredag också! Men det får vi se :P Så här ser iaf min kommande vecka ut och jag hooooooppas att proven går bra!!

Köpte hem dessa fina tulpaner igår :) köpte både vita och ljusrosa!



Ha en bra dag!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0