25,26, och 27 februari!


Sorry för en dålig uppdatering men här kommer min fredag, lördag och söndag i bilder :)


Fredag:

Hade mys hela fredags kväll med blockspel och vin :) hade massa gott att äta och det var så skönt att skolveckan var över för mig!!

Lördag:
Vi var på TomTits Experiment med vår kusin Angelica och min guddotter Claudia! Hade rikigt kul :) Vi syskon var HELT SLUT när vi kom hem. Vi åt middag och så var alla i säng redan runt 10.. hahaha vilket är ovanligt för en helgdag!














Söndag:
Jag har längden kvar för jag valde bara att göra en fegklippning (tog bara topparna) :)
Efter klippningen och lunchen så var det ett kvällspass för mig!



Är hemma nu och är riktigt trött.. ska strax gå och lägga mig för imorgon bitti jobbar jag!
Såå... GODNATT SÖTASTE!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0