2011

Hallo, sorry för den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte haft nå ork! :P Men det ni missat är att jag var och firade nyår hemma hos mina kusiner och det var även suprise party för min kusins fru :) Jag och mina vänner kom lite senare och på vägen dit med bilen gick det sakta för det var ju snöstorm! Man såg typ inte vägen på väg dit och det var knappast plogat på vägen! Men fram kom vi och vi kom väl dit strax innan 23 :P när vi kom fram vart det drickande och så spelade vi Alias. :D Grymt roligt spel!
Dagen efter var bara riktigt seg.. vi vart hämtade med bil efter festen och var väl hemma nångång vid 05.00! Jag sova hela morgonen och nästan hela eftermiddan! Det var skönt att inte vakna upp bakis men jag var så JÄÄÄÄKLA trött! Så mycket hände inte igår men jag hade ork att titta på film så vi såg på BLACK SWAN med Natalie Portman..psykfilm men den var bra! :)
Nu så sitter jag hemma och har varit hemma hos J för att ploga snö igen.. fick hjälp av lillsyrran och hennes kille.. TACK! :D Nu är det film igen och vi ser på LEGEND OF THE GUARDIANS!
Ikväll blir det bio med Sahar och hennes familj :) vi ska se TRON 3D! Det har varit mycket film för mig de senaste dagarna men det är inte mycket mer jag kan göra :P
Filmer jag sett de senaste dagarna:


Jag uppdaterar med bilder lite senare.. orkar inte just nu!
Ha en bra kväll!
Puss

GOTT NYTT ÅR FÖRRESTEN =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0