Day wit the girls :)

Hej på er :D
Har haft det mys med tjejerna idag.. vi har små shoppat lite, köpte hem pizza och massa annat gott sen så har det bara varit massa babblande om allt möjligt här hemma :P Jag och Sahar gick även och solade efter.. anledningen till att jag solar är för att min hud mår bättre och en annan fördel på det är att jag även blir brun :) Det var ett tag sen jag solade så jag gjorde inte hela 20min men fyfaaan vad dyrt det är.. de kostade mig 45kr för 20 min!!!
Efter solningen så drog vi tillbaka hem och prata mer om planer om att åka till Schweiz igen under februari :) om det inte blir av så kanske det blir någon annanstans! Men om jag åker så är det planerat att vi ska gå och se ROCK THE BALLET.

Orkar inte översätta men här är en liten förklaring på vad det är :D
"Rock the Ballet is a fusion of classic Ballet technique blended with the excitement of musical theatre, hip hop, ballet, tap, contemporary, gymnastics and more".
Jag vill så jätte gärna se mer av naturen därborta :) vi får se!

Imorgon ska jag nog förbi Nespresso för att köpa nya kapslar :) we are out of Lungo!

Hoppas ni har haft en bra dag!
GODNATT!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0