Kallt men en bra dag!

Hej, är nu hemma efter shopping runda på stan med syrrorna, J och hennes son :) Super mysigt! Jga köpte 2 nya mössor på Accesorize.. haha jag vet.. jag var där igen fast denna gång var det en annan butik :)

Har samlat på mig en del men det är roligt att ha många att välja mellan :)


Så vi var runt och tittade och åt middag där sen så åkte vi hem :) är ganska trött nu men vi ska nog titta på "Takers".

Imorgon är det skola och sen så hem till Berna för att se på film :) Ska även plugga där i mellan.. känner att jag måste repetera mer med matten!

BTW JAG HAR INTE GLÖMT SÅ HÄR KOMMER MER BILDER PÅ SKOR:


Bianco: ganska slitna och har varit med om en del och även rest med mig ett par gånger!



Forever21




Ett till par från Forever21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0