Ny vecka! :D

Jahaap då var det dags för en ny vecka :) Idag kommer Lora hem från NY :D ska blir kul och se bilder och alla roliga köp hon har gjort! Jag hoppas även att hennes vän mår bättre!! Jag vet inte om ni har följt min syrran blogg (www.fashionablypetite.blogg.se) men hon har bloggat iaf bloggat under hennes resa därborta! =D

Jag har precis städat klart och ska nu vänta på syrran! Senare blir det lång promenad med Ferial :) det var planerat att det skulle blir kryssning ikväll med tjejerna men alla vi hade typ glömt bort att vi skulle boka så nu försöker vi komma på nå annat kul. ANY IDEAS?
Sahar åker nämligen tillbaka till skolan på lördag :( så något kul måste göras innan hon åker. De få ideer vi kom på var go kart, laserdoom,paintball, middag på Gondolen... men vi kan inte bestämma oss :S behöver mer förslag!

Ha en bra måndag!
MWAAAAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar på att ni ska käka på gondolen!! Har aldrig varit där men det sägs vara värt att gå dit ;) hälsa Lora så mkt! PUSS

2011-01-03 @ 15:03:59
URL: http://bernadettep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0