Sjuk igen?

Hej på er :) har helt enkelt inte bloggat något under dessa dagar för jag har inte mått så bra :( tror jag har en förkylning på gång!
Idag sov jag fram till 12 och anledningen var att jag hade huvudvärk under hela mitt pass igår kväll på jobbet. Jag intala mig själv att det skulle gå över medan jag jobbade men det blev bara värre så nån timme innan jag sluta fick jag be sjuksyrran om alvedon! Hade såååå ont och jag kunde inte ens tänka klart! Det tråkiga var att de inte riktigt släppte efter jag tagit medicinen heller så när jag kom hem åt jag mat och sen gick jag typ och la mig på en gång!
Sen så nu har jag varit med en vän här hemma och pluggat lite :) mår betydligt bättre men som sagt så är det nog en förkylning jag har. Jag var även i centrum för att hämta upp ett paket.. jag ska snart byta mobil abonnemang.. och byter även nummer då!!

Nu är jag tillbaka hemma igen och ska strax äta middag sen så blir det långpromenad med Ferial :)

Ha en bra kväll!
Puss <3

PS. sorry för en dålig uppdatering med bilder och allt men det kommer :) PROMISE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0