Söndag 9/1

Hej på er, jag har varit så trött de senaste dagarna då jag jobbat så jag har inte orkat blogga något! Men idag är jag något piggare fast jag jobbar ikväll igen! Så jag tänkte passa på att lägga upp lite bilder som jag inte har hunnit lägga upp :)
Min outfit under nyår! En enarmad spetsklänning från Forever21 och svart strumpbyxor från Lindex :) De klänningarna jag la upp på bloggen tidigare var antingen slut eller så fanns inte storleken! :( Men jag var nöjd med denna iaf :) fick den av lillsyrran när hon var i DC!
Mina tatueringar!
Det kommer mer :D Vill så jätte gärna ha en sexig pinuppa.. men det får bli senare. Det är inget som jag planerar att göra snart!
Hoppas ni har en underbar dag idag!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0