Sthlm, Täby och sen Åkersberga!

Hallo, är nu hemma efter en rolig och mysig dag med både mig själv och vänner :)

Efter jag var hos läkaren så drog jag vidare in till stan och kollade runt. Köpte ett par mysiga vantar på DKNY :) jag hittade även fina stövlar där men de satt inge bra vid vaderna.. de var lite för stora! Efter allt tittande inne på stan så drog jag vidare till Täby Centrum och möte upp tjejerna. Jag hittade massa små saker på Accesorize. Kan visa allt jag köpte lite senare! Sen så efter Täby blev det en tur i Åkersberga centrum.. hahaha.. :P det finns så mycket rea nu att man helt enkelt inte kan låta bli!

Så idag har det varit mycket gående fast det har varit kul!

Hoppas ni haft en bra dag och har en bra kväll!
Hörs senare ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0