Zumba fitness

Hahaha jag och lillsyrran provade på Zumba här hemma.. OMG helt svettigt :P det var kul men det är roligare med en stor grupp och dunkande hög musik :) Så lite workout blev det iaf! Tror vi gav grannarna en bra show hahaha.. såg nog lite roligare ut på vissa moves!
Idag har jag bara tagit det lungt och tagit itu med matematik uppgifter! Det är så himla jobbigt :( men jag börjar komma igång iaf!
MEENMEN.. imorgon blir det en trip till KS för min läkare ska ta en titt på hur mitt ärr har läkt. Själv så tycker jag att den har läkt bra men utseende mässigt så tycker jag inte om den :( Jag får se vad hon säger imorrn! Btw, jag lyckades sälja min gooseväst! Ska träffa tjejen som ska köpa den i veckan :)
Ha en bra kväll!
MWAAAH! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0