2/7

Hej söta ni, idag var en riktigt svettig dag på jobbet! Haha det var så varmt även om man hade öppet överallt och fläkt.. uuusssch! Sjukt tråkigt att man jobbade också.. för det hade ju varit en perfekt dag att vara ute. Menmen.. efter jobbet cyklade jag raka vägen hem och sen så thats it :P har latat mig hemma nu och kollar lite på serier. I morgon kväll jobbar jag igen men innan det tror jag att det blir en träff med Berna :D vill höra allt om resan!
Bion och middagen igår var kul :) och det var kul att vi fick med oss pappa.. han är så tråkig annars men nu ville han verkligen på bio. Vi bestämde oss för att ta pappa till Vapianos och han tyckte om maten och hur det funkade där med korten och så :P vi får se när nästa gång blir av hahaha.. innan vår lilla bio kväll igår så har han inte varit runt på stan på jätte länge.. han tyckte att det var så mycket nytt! Hahaha sööt :P
Här kommer några bilder från gårdagen:
HA EN BRA KVÄLL!

XOXO

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh jag blir så sugen på att gå på bio när jag vet att andra gör det! ):

vilken är den bästa filmen du har sätt på bio då? :D

2011-07-04 @ 14:31:19
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0