Ont i halsen

Hej på er :) igår var jag på stan med mamma och kollade runt på rean.. har man ork att kolla runt så kan man hitta mycket men mamma ville in på Longchamp butiken vid biblioteksgatan för att Sahar sa att det hade 40% rea på deras väskor. Hon hittade en vit väska som då köpte :) super fin!! En sån där påsväska som de har i alla möjliga storlekar och färger!
Idag har jag bara tagit de lugnt hemma.. under dan så var jag och Timo förbi hemma hos J och hämtade hennes cykel som jag lånar när hon inte behöver den :) tråkigt nog så var de molnigt idag så jag kunde inte ligga där och sola! Vi får se om jag drar förbi där i morgon efter jobbet :)
BTW.. tror jag börjar bli sjuk :( SJUKT TRÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT! Jag har blivit smittad av syrra eller mamma som har hosta! BLÄÄÄÄ!
Jag hoppas det går över!
En sån här väska fast i vitfärg och lite tjockare och hårdare material på väskan
Ha en bra kväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0